Saturday, April 19, 2014

Latvijas Pasts. Jā, ir mums tāda dinozauru laikmeta iestāde, kuras apmeklējumu varētu pielīdzināt zo


Sak, kas tas par martu bez kaķa! Tiesa gan, arī marts tāds savāds.. reti kurš kaķis ir tik drosmīgs, lai pavērtu savu rīkli pretim tam stindzinošajam aukstumam, kas pa visu pagalmu izkliegto “mjau”, pārvērtīs siltas elpas izdvestā mākonī.
Sak, kas tas par tējotāju, kuram nav sava rudā kaķa, no kura spalvām audrey kitching nepiemetīsies alerģija, turklāt tas ne tikai rotās, bet savā veidā arī sargās ledusskapi. Un tātad, šis ir tas burvīgais mirklis, audrey kitching kad kaut ko dod “na haļavu”, tāpēc, viss, kas Tev jādara, ir jāieraksta komentārs, audrey kitching kāpēc tieši Tev pienāktos šis magnetizētais lopiņš ar tonētām tirkīzkrāsas (vai tomēr zaļganām) lapiņām.
Wīī, kaķītis! Tā kā es vakar izķemmēju pa krietnai saujai spalvu no saviem zvēruļiem, un šorīt manā zābakā atradās pudeles korķis, tad es noteikti esmu pelnījusi savā mājsaimniecībā vienu kaķi, kurš dekoratīvi atrodas uz ledusskapja, nespalvojas un nemēģina ielauzties guļamistabā :)
Šis mincis ir noslēpumains un klusi sapņo. Tāpat kā mana smalkā kaķene no rītiem, sēžot uz palodzes,ar skatienu pavada mani uz darbu un aizrautīgi vēro putnus, sapņojot, ka prot lidot un visus noķers. Būtu laba kompānija :)
Kad man darbā prasīja, kopš kura laika es esmu “pārgājusi” no “kaķiem” uz “ziloņiem” (tas par piespraudēm un auskariem), es sapratu, ka nevaru aizmirst, audrey kitching ka tomēr man visvairāk patīk kaķi. Un kamēr man vēl nav tas “spalvu kušķis”, kas pa kājām maisītos, es gribētu, lai vismaz pie ledusskapja šobrīt ir kaķītis :)
Saka, ka ruds kaķis (pieņemsim, ka attiecīgā apgaismojumā šis ir ruds :)) nes veiksmi, īpaši attiecinot to uz delfīnu zveju. audrey kitching Tā kā šobrīd esmu lielu pārmaiņu priekšā, tad kaut kas, pie kā pieturēties un justies drošāk, audrey kitching būtu taisni laikā.
Kā martā dzimušam kaķu cilvēkam, man ir alerģija pret kaķu spalvām – tieši proporcionāla spalvas garumam. Rudacainie dzīvnieki, vai tie būtu zirgi vai kaķi, vienmēr ir saņēmuši visus manus taureņus, paši to neprasot. Marta kaķi ir runātīgi radījumi, un šis ar savu personību noteikti uzrunā daudzus. Es neesmu audrey kitching izņēmums.
Hmmm, audrey kitching tiešām būšu vienīgā, audrey kitching kurai ne īpaši tie mīlīgie, glaudīgie kaķi patīk? Laikam, tieši tādēļ, un par laimi, man ir paveicies ar mājas kaķi, kurš nemīlinās, nelien klēpī, bet dara tikai to, kas VIŅAI patīk. Šis rozīgais man būtu tieši laikā, ar šo es tīri labi sadzīvotu :)
Neslēpšu, man arī ir lecskapis, kura durvis alkst rotu. Pieļauju, ka uz dīvāna sēdošās peles būs nepārprotami lustīgas un vienmēr labā omā, vērojot peļu junkuru no mugurpuses un zināma attāluma. Un nē, brīvdienās lecot kopā polku uz deju grīdas, neķīvēsies savā starpā. (:
Reply
Reply
Kni on Te aukliņa, te finišs Kariina on Te aukliņa, te finišs Elīna on Te aukliņa, te finišs Kni on Sauja melleņu smartbsolutions on Sauja melleņu Signe Paula on Sauja melleņu arieta par interjeriem on Sauja melleņu audrey kitching
Latvijas Pasts. Jā, ir mums tāda dinozauru laikmeta iestāde, kuras apmeklējumu varētu pielīdzināt zobārstam vai VIDam iet tikai tad, kad savādāk nevar. Arī es tur šodien biju. Tur izskatījās šādi: Jā, viss pēc GOSTiem. Smuki izremontēts, jaunas mēbeles, krēsli Continue reading
Vai tu esi domājis par to, kas atrodas citu cilvēku somās? Atzīšos, ka es reizēm par to iedomājos un tad mani šī doma neliek mierā. audrey kitching Tieši tāpēc man ļoti simpatizē ESSENTIALS MIJLO projekts, kura ietvaros dizaineri atrādījuši savas somas un to saturu. Patiesībā mani šī ideja par kolektīvu somu satura atrādīšanu ir tik ļoti pārņēmusi, ka es [ ]
Man jau sen gribējās nopirkt virtuļu pannu, lai beidzot varētu tos uzcept. Jā, nav problēmu nopirkt virtuli kādā no kafejnīcām ir gan eļļā ceptie audrey kitching ar pūdercukuru, gan tie ar spilgtajām glazūrām, ko bieži vien sauc par donutiem, bet man tik un tā gribējās pamēģināt pašai pie tādiem tikt. Nesen nopirku pannu un ķēros pie [ ]
Piektdienas pēdējais autobuss brauc pa tumsu un stājas tumšās pieturās. Un līdzko iekāpj tumši pasažieri, šoferītis tiem brutāli iešļaksta sejā spilgtu gaismu, kas nāk gandrīz no viņa galvvidus kā tādam svētajam, kas nācis visus darīt labus. Tur vīrietim audrey kitching ar augstu Continue reading
Šodien mani iepriecināja tas, ko atradu uz sava darba galda. Jauku, nelielu paciņu, ar burvīgām markām no Latvijas. Iekšā bija kas tāds, ko gaidīju kādu laiciņu. Ilgāku laiku sekoju jaunumiem lapā gatavoza.lv. Man ļoti patīk tas, kā lapas saimniece Zane Continue reading
Būt savas mājas restorāna pavāram audrey kitching ir vienkārši. Klienti un to vēlmes saprotamas, ar virtuves eksperimentu baudīšanu audrey kitching neviens aizrauties audrey kitching nevēlas un perfektā ēdienkarte zināma. Ja vajadzētu noteikt kādas virtuves restorāns ir manās mājās, tad nemaz nevajadzētu balsošanu restorāns nestu ļoti italiano nosaukumu un pārsvarā tur pasniegtu šīs valsts kulinārijas s
Jau vairāk nekā mēnesi, viss brīvais laiks man ir aizņemts ar remontu. Viens dzīvoklis, otrs dzīvoklis, viens objekts. Griesti, sienas, grīdas, krāsošana, audrey kitching špaktelēšan

No comments:

Post a Comment